Mamy jednego klienta – Ciebie!

Twój doradca techniczny zawsze dostępny.

Dedykowany doradca

Wsparcie techniczne Print Systems to kompleksowe podejście do proaktywnego, skoordynowanego świadczenia usług obejmujących wdrożenie i utrzymanie technologii, które pozwala naszym Klientom zwiększyć jakość, efektywność i produktywności, zminimalizować straty oraz zmaksymalizować zwrotu z inwestycji w technologię. Naszym celem jest zapewnienie maksimum bezpieczeństwa, ciągłości produkcji i wysokiego poziom satysfakcji naszych Klientów. Dedykowany doradca odpowiada za stałe wsparcie techniczne, obsługę Klienta i rozwiązywanie ewentualnych problemów.

Korzyści:

  • osobiste wsparcie dedykowanego specjalisty,
  • pojedynczy punkt kontaktu,
  • holistyczne podejście – doskonała znajomość środowiska produkcyjnego u Klienta oraz specyfiki biznesu,
  • źródło informacji o nowinkach technologicznych, trendach i biznesowych przypadkach,
  • pro aktywne, prewencyjne i regularne wizyty pozwalające na utrzymanie wysokich standardów technologicznych, identyfikację potencjalnych problemów i ich źródeł,
  • asysta w przypadku rozwiązywania problemów (odpowiedni poziom merytoryczny, przekazywania spraw na wyższy poziom firmy, ciągłość komunikacji),
  • zawsze dostępny, zawsze na czas…24/7/365.

Główne zadania doradcy technicznego:

  • spotkania przeglądowe u Klienta, analiza bieżących informacji, które pozwolą na lepsze zdefiniowanie wymagań i oczekiwań Klienta, a w rezultacie pomogą w ulepszaniu istniejących rozwiązań.
  • koordynacja działań całego zespołu wsparcia Print Systems w celu realizacji wymagań i potrzeb Klienta,
  • informowanie o pojawiających się nowych możliwościach, usługach i aktualnej ofercie,
  • regularne wizyty techniczne w lokalizacji Klienta,
  • opracowanie i dostarczanie raportu po wizycie technicznej,
  • koordynacja przekazywania i rozwiązywania ewentualnych problemów,
  • pomoc i porady technologiczne.

Tak. Troszczymy się!