Mamy jednego klienta – Ciebie!
Twój doradca techniczny zawsze dostępny.
Dedykowany doradca
Wsparcie techniczne Print Systems to kompleksowe podejście do proaktywnego, skoordynowanego świadczenia usług obejmujących wdrożenie i utrzymanie technologii, które pozwala naszym Klientom zwiększyć jakość, efektywność i produktywności, zminimalizować straty oraz zmaksymalizować zwrotu z inwestycji w technologię. Naszym celem jest zapewnienie maksimum bezpieczeństwa, ciągłości produkcji i wysokiego poziom satysfakcji naszych Klientów. Dedykowany doradca odpowiada za stałe wsparcie techniczne, obsługę Klienta i rozwiązywanie ewentualnych problemów.
Korzyści:
- osobiste wsparcie dedykowanego specjalisty,
- pojedynczy punkt kontaktu,
- holistyczne podejście – doskonała znajomość środowiska produkcyjnego u Klienta oraz specyfiki biznesu,
- źródło informacji o nowinkach technologicznych, trendach i biznesowych przypadkach,
- pro aktywne, prewencyjne i regularne wizyty pozwalające na utrzymanie wysokich standardów technologicznych, identyfikację potencjalnych problemów i ich źródeł,
- asysta w przypadku rozwiązywania problemów (odpowiedni poziom merytoryczny, przekazywania spraw na wyższy poziom firmy, ciągłość komunikacji),
- zawsze dostępny, zawsze na czas…24/7/365.
Główne zadania doradcy technicznego:
- spotkania przeglądowe u Klienta, analiza bieżących informacji, które pozwolą na lepsze zdefiniowanie wymagań i oczekiwań Klienta, a w rezultacie pomogą w ulepszaniu istniejących rozwiązań.
- koordynacja działań całego zespołu wsparcia Print Systems w celu realizacji wymagań i potrzeb Klienta,
- informowanie o pojawiających się nowych możliwościach, usługach i aktualnej ofercie,
- regularne wizyty techniczne w lokalizacji Klienta,
- opracowanie i dostarczanie raportu po wizycie technicznej,
- koordynacja przekazywania i rozwiązywania ewentualnych problemów,
- pomoc i porady technologiczne.
Tak. Troszczymy się!